divendres, 11 d’abril del 2014

Cap a Siena

Bon dia! Avui és el nostre últim dia a Itàlia i tots estem molt enyorats i tristos de deixar aquest país. Ens hem llevat una mica més tard que els altres dies, hem esmorzat i ara estem acabant de recollir les maletes per marxar cap a Siena.
Encara no sabem què trobarem a Siena i quina aventura ens espera, però tenim moltes ganes de veure aquesta ciutat de les banderes. En autocar trigarem entre unes dues hores i mitja i tres hores. Estarem allà fins a les 4 de la tarda i ja anirem camí al port, a Civitavechia. Si tot va bé, embarquem a les vuit i quart i sortirem cap a les 22.00-22.30. I dissabte ja serem a Cornellà!

dijous, 10 d’abril del 2014

Sense wifi

Aquests dies no hem tingut WI-FI, però hem tingut uns dies esplèndids. Ahir vam visitar Pisa, la torre inclinada, el Duomo i el Baptisteri a la Plaça dels Miracles. Vam intentar fer fotos aguantant la torre, com tots els turistes! Després vam anar a veure el poble de Lucca, a fer una volta per aquesta ciutat tan maca on vam veure les esglésies rompaniques, les torres altes i l'antic amfiteatre, tot envoltant d'una gran muralla. A la nit estàvem tan cansats que ens vam quedar descansar a l'hotel. Aquest matí hem anat a Florència, a veure aquesta ciutat on a cada racó hi ha una església i un trosset d'art. Florència avui estava plena de gent, milers de turistes per tot arreu. De seguida, hem anat a veure el David de Michelloangelo. Hem fet una mica de cura, però ha valgut la pena veure aquesta escultura tan especial. Acte seguit, hem visitat la ciutat i al migdia hem entrat als Ufizzi, per veure La Primavera i La Venus de Boticelli. Semblava que no ho anàvem a aconseguir, però hem aconseguit veure el més important de Florència en un dia. Som uns cracks!!! I, aquesta nit, hem fet una volta per Monticatini i a dormir, que demà ens espera un dia llarg!

dimarts, 8 d’abril del 2014

Isole

Segon dia del nostre viatge. Sembla que el temps passi avanci molt de pressa perquè passa volant. Al matí, després d'esmorzar, hem anat fins a Punta Sabbioni on hem agafat un vaixell fins a Murano. Allà hem vist una demostració de vidre. En un moment, ens han fet un gerro i un cavall de vidre. Hem passejat una miqueta per Murano i hem tornat a embarcar fins a Burano. A Burano hem passejat pels carrers i hem vist les seves casetes de colors. Hem fet mil i unes fotos en aquesta illa tan tranquil·la i maca.

Hem tornar a embarcar-nos i hem anat fins a Venècia ciutat per dinar i fer l'última passejada a aquesta ciutat tan especial, la ciutat dels canals, la ciutat on a cada moment pots trobar un raconet ple de màscares.

I a la nit hem anat a una discoteca, ben guapos!

dilluns, 7 d’abril del 2014

Oh, sole mio

Ja hem passat el primer dia a Itàlia, a Venècia. Ens hem trobat ben aviat a l'aeroport, a les 4:30 del matí. A les set ja ens enlairàvem amb l'avió ben puntuals. Hem arribat i les maletes han sortit totes. I després de les maletes, hem sortit cap a VENÈCIA!

Hem arribat al Tronchetto i hem agafat un vaixell cap a San Marco. Feia una calor de juny, així que el dia era perfecte! Hem visitat el Ponte dei Suspiri, la Piazza San Marco i el Ponte Rialto. I, després hem passejat pels carrers i carrers fins arribar al Ponte de l'Academia.

A la tarda ens hem trobat per fer un passeig amb les góndoles. Algunes el gondoler ens cantava i, en d'altres, li hem cantat nosaltres. Hem acabat de fer un últim passeig per aquesta ciutat tan encantedora i hem anat cap a l'hotel. Derrotats i cansats, però entusiasmats i contents per haver passar un dia tan fantàstic. Demà ens espera Murano i Burano!
L'alumnat de 4t ja és a Venècia! El vol ha estat molt trànquil. Ha sortit i arribat on time i fa un dia esplèndid! Ja havien recollit TOTES les maletes i cap a Venècia falta gent. Apa, a disfrutar del dia...

diumenge, 6 d’abril del 2014

Ja s'acosta l'hora

Som diumenge a la nit i d'aquí unes horetes començarà el viatge cap a Itàlia. A les 4:30 de la matinada ens trobarem tots a l'aeroport a la terminal 1 a les taquilles de Vueling per poder fer la facturació, tothom amb el DNI i/o passaport!

Porteu les maletes, la motxilla, un bon esmorzar i moltes ganes per viatjar!